Promocje
Herbata turecka czarna 500g Caykur Rize
Herbata turecka czarna 500g Caykur Rize
18,99 zł 17,29 zł
szt.
Pęczak kujawski 5 kg Melvit La Chef
Pęczak kujawski 5 kg Melvit La Chef
17,99 zł 16,19 zł
szt.
Ryż Basmati 5 kg Melvit La Chef
Ryż Basmati 5 kg Melvit La Chef
46,99 zł 42,29 zł
szt.
Mix śniadaniowy 5 zbóż 3 kg Melvit La Chef
Mix śniadaniowy 5 zbóż 3 kg Melvit La Chef
20,99 zł 18,89 zł
szt.
Ryż Biały 5 kg Melvit La Chef
Ryż Biały 5 kg Melvit La Chef
29,59 zł 26,63 zł
szt.
Ryż Jaśminowy 5 kg Melvit La Chef
Ryż Jaśminowy 5 kg Melvit La Chef
36,99 zł 33,29 zł
szt.
Ryż Parboiled 5 kg Melvit La Chef
Ryż Parboiled 5 kg Melvit La Chef
35,49 zł 31,94 zł
szt.
Siemię lniane 2 kg Melvit La Chef
Siemię lniane 2 kg Melvit La Chef
9,99 zł 8,99 zł
szt.
Soczewica czerwona 3 kg Melvit La Chef
Soczewica czerwona 3 kg Melvit La Chef
38,99 zł 35,09 zł
szt.
Soczewica zielona 3 kg Melvit La Chef
Soczewica zielona 3 kg Melvit La Chef
38,99 zł 35,09 zł
szt.
Chia 2 kg Melvit La Chef
Chia 2 kg Melvit La Chef
39,99 zł 35,99 zł
szt.
Quinoa 2 kg Melvit La Chef
Quinoa 2 kg Melvit La Chef
34,99 zł 31,49 zł
szt.
Wersje językowe / Languages
Waluty / Currencies
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@ekoloff.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Juliusza Konstantego Ordona 21, 07-410 Ostrołęka , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@ekoloff.pl lub drogą pocztową na adres ul. Juliusza Konstantego Ordona 21, 07-410 Ostrołęka .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Juliusza Konstantego Ordona 21, 07-410 Ostrołęka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl